FANDOM

Destiny Ascension w czasie pilnowania Cytadeli

Destiny Ascension jest to największy pancernik asari i sił obrony Cytadeli. Jest wielki i ma niesamowitą siłę ognia większą niż jakikolwiek dotychczas spotykany statek. Losy tego okrętu według postępu Sheparda mogły być różne. Okrętem tym dowodzi Matka Lidanya.

Mass EffectEdytuj

Destiny Acension podczas bitwy o Cytadele

Komandor Shepard wraz z załogą Normandii widzą ją pierwszy raz. Ashley mówi o jej wielkich rozmiarach i sile ognia, a Joker mówi, że siła ognia to nie wszystko i liczy się technika.

Bitwa o CytadelęEdytuj

Podczas bitwy Destiny Ascension ewakuuje na swój pokład Radę Cytadeli i wycofuje się. Po dotarciu na Cytadelę komandor Shepard może zadecydować czy:

  • poświęcić okręt wraz z Radą, co spowoduje dywersję.
  • ocalić go wraz z radą, ale przez to Przymierze wyśle większość okrętów do obstawy i straci siłę ognia na Suwerena.

Mass Effect 2Edytuj

Kiedy przylecimy na Cytadelę możemy w wiadomościach usłyszeć informacje, które są zależne od naszego wyboru:

  • Jeżeli ochroniliśmy okręt wiadomości mówią o rejsach z Radą na pokładzie po różnych planetach.
  • Jeżeli poświęciliśmy okręt, wiadomości podają informację, że trzeba zbudować nową główną jednostkę obrony cytadeli.

Mass Effect 3Edytuj

Destiny Ascension ME3.jpg

Jeżeli Shepard uratował ten okręt w ME, to zostanie on włączony jako okręt w ostatecznej bitwie o Ziemię.

CiekawostkiEdytuj

  • W czasie gry wielokrotnie jest wspominane, że ma wielką siłę ognia. Mógłby jednym uderzeniem zniszczyć dowolny statek Przymierza, a jego siła ognia jest równa całej flocie asari razem wziętej. Mimo tego w czasie Bitwy o Cytadelę, nie widać, żeby ta jednostka ją posiadała. Może to wynikać z tego, że okręt w rzeczywistości pełni rolę straszaka lub tylko ma budzić respekt innych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki