FANDOM

Oficer SOC chce zdezaktywować wieżyczki Cerberusa pozostawione na Cytadeli. Znajdź schematy i dostarcz je do Prezydium.

Przydział Edytuj

Cytadela Schemat wieżyczki Cerberusa.jpg

Zadanie staje się dostępne po zakończeniu misji Priorytet: Cytadela II.

Po ataku Cerberusa na Cytadelę podsłuchaj rozmowę oficera SOC w Prezydium. W rozmowie z volusem wyjawia on, że stara się znaleźć sposób na zdezaktywowanie pozostawionych przez Cerberusa wieżyczek, które zagrażają bezpieczeństwu cywilów.

Zadanie można aktywować również znajdując schematy wieżyczki podczas wykonywania misji Tuchanka: Bomba.

Opis przejścia Edytuj

Schematy wieżyczki znaleźć można na Tuchance, niedługo przed spotkaniem z porucznikiem Victusem w trakcie wykonywania misji Tuchanka: Bomba. Jeżeli Shepard nie odnalazł schematów na Tuchance, w późniejszym czasie może zakupić je w biurze zamówień Widm za 1000 kredytów.

Po zdobyciu schematów należy dostarczyć je oficerowi SOC, co nagrodzone zostanie 5 punktami reputacji, 30 punktami doświadczenia oraz tysiącem kredytów. Skutkuje to również ulepszeniem Korpusu Obronnego Cytadeli.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Cytadela: Schemat wieżyczki Cerberusa

  • Schemat wieżyczki cerberusa

    2 wiadomości
    • Wie ktoś dlaczego niemogę znaleść zleceniodawcy od tego schematu? Schemat już znalazłem ale jak szukałem na różnych forach to w miej...
    • Prawdopodobnie nie wykonałeś jeszcze zadania „Priorytet: Cytadela II” – oficer SOC pojawia się dopiero po jego zakończeniu. A je...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki