FANDOM

Cytadela: Krogańskie sushi - Jedna z misji na Cytadeli. Można ją uzyskać przechodząc obok dwóch krogan którzy rozmawiają o rybach.

OpisEdytuj

Kargesh and Rukar

W cytadeli, na poziomie 27 Okręgu Zakera są dwaj kroganie (Kargesh i Rukar), podsłuchaj ich rozmowę i usłyszysz dyskusję czy w zbiornikach w prezydium są jakieś ryby.

Sposób wykonaniaEdytuj

Wejdź po schodach na 28 poziom okręgu zakera, i wejdź do baru pod Ciemną Gwiazdą. Zauważysz tam po prawej stronie baru turianina, jest to ogrodnik prezydium. Podejdź do niego i spytaj się go czy w jeziorach w prezydium nie ma żadnych ryb. Odpowie on nam że w Prezydium nie ma żadnych ryb, ponieważ woda dostarczana jest ze zbiorników, oraz że jedynym miejscem na Cytadeli gdzie można znaleźć ryby jest sklep z pamiątkami. Po otrzymaniu odpowiedzi wracamy do krogan i nawiązujemy z nimi dialog. Możemy im powiedzieć że w prezydium nie ma żadnych ryb dzięki czemu uzyskamy 5 punktów prawości. Alternatywą jest pójście do sklepu z pamiątkami, kupienie jakiejś ryby, wręczenie jej kroganom, i skłamanie że pochodzi ona z prezydium. Dzięki temu sposobowi można zyskać 5 punktów egoizmu.

NagrodaEdytuj

  • Punkty doświadczenia: 40 (50)
  • Kredyty: 1.000

Więcej z Fandomu

Losowa wiki