FANDOM

Położenie: Droga MlecznaMgławica SileańskaKypladon /  2. planeta

Opis Edytuj

Ta planeta-ogród zapisała się w wojskowych annałach podczas Rebelii Krogańskich, kiedy to kilkukrotnie ją szturmowano, jednak nigdy nie okupowały jej żadne poważniejsze siły. Asari odcinały linie zaopatrzeniowe krogan przy przekaźniku Cytadeli i wypędzały najeźdźców. Dziś tutejsze powierzchniowe i orbitalne generatory antymaterii dostarczają paliwa okrętom w przestrzeni asari. Matki broniące planety poprzysięgły podtrzymać tradycje Cyone i nie ulec żadnemu wrogowi - czy to organicznemu, czy syntetycznemu.

Wpis z leksykonu Edytuj

Cyone - ufortyfikowana planeta pod ochroną licznych Matek asari - zaczęła dostarczać paliwo siłom Przymierza Układów w nadziei, że współpraca asari z ludźmi może zapobiec zajęciu tego świata przez Żniwiarzy. Wojska Przymierza założyły później w układzie liczne posterunki.

Do ludzi i asari dołączył niewielki kontyngent turian rekrutujący się z szeregów prywatnej milicji konglomeratu prowadzącego interesy na Cyone. Wszystkim trzem rasom tak bardzo zależy na obronie Cyone, że praktycznie nie występują problemy z integracją.

Grupa operacyjna odparła już kilka ataków Żniwiarzy, choć jej dowódcy wyrażają obawy, że niewielkie oddziały napastników mogły przedostać się przez blokadę mimo ich czujności.

Misje Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki