FANDOM

Chellick turiański oficer śledczy SOC na Cytadeli. Prywatnie jest starym znajomym Garrussa Vakariana. Prowadzi sprawę nielegalnego obrotu bronią na stacji.

Mass Effect

Z pomocą Jenny turianin ma nadzieje zakończyć nielegalny obrót bronią na Cytadeli. Gdy Komandor Shepard będąc w Norze Chory rozmawia z Jenną o grożącym jej niebezpieczeństwie jako informatorce SOC, niespodziewanie zjawia się Chellick. Udając pijanego uderzy Sheparda i wyszepce mu na ucho by się spotkali w jego biurze. Po wydarzeniach z lokalu ma pretensję do Komandora, że prawie zdemaskował jego agentkę i prosi o pomoc w prowadzonym śledztwie. Shepard ma zlokalizować handlarzy bronią trop prowadzi do kroganina Jax, od którego ma postarać się uzyskać nielegalną zmodyfikowaną broń.

Komandor może przystać na prośbę oficera SOC. Wykona wówczas "zakup kontrolowany" i spokojnie odejdzie lub może próbować zaaresztować handlarza, co zakończy się strzelaniną śmiercią kroganina. Po ewentualnej strzelaninie Chellick straci wszystkie dowody w sprawie i nie chce więcej rozmawiać z Shepardem. W przypadku pokojowego wariantu, turianin jest bardzo zadowolony i pozwala Jennie na rezygnacje z bycia informatorką, poza tym w nagrodę Komandor otrzymuję jakąś z nielegalnych modyfikacji wyposażenia.

Ciekawostki

  • W trakcie jednego z widów informacyjnych po misji lojalnościowej Garrusa, dziennikarka Emily Wong, będzie wspominał o Chellicku jako o Egzekutorze, co sugeruje, że zastąpił Veneriego Pallina na tym stanowisku. Jednak w powieści Mass Effect: Odwet, występuję dalej w roli Egzekutora, pomimo, że akcja książki dzieje się po wydarzeniach z Mass Effect 2. Niekonsekwencja ta wynika z tego, że w pierwotnej wersji ME2, Pallin miał ponieść śmierć w wyniku ataku Gethów na Cytadelę i dlatego Garrus miał stwierdzić, że wybór Chellicka na stanowisko nadzorcy SOC był "bezpieczny". Ów wid informacyjny jest pozostałością po wyciętej wersji gry, w której to Chellick jest Egzekutorem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki