FANDOM

Nawigator Charles Pressly oficer na pokładzie SSV Normandii, służący jako nawigator w 2183.

Jego dziadek walczył w czasie Wojny Pierwszego Kontaktu. Jest dość sceptycznie nastawiony do nie-ludzi (szczególnie Turian) na pokładzie Normandii. Mimo swoich uprzedzeń pozostaje lojalny wobec Sheparda i Przymierza.

Po skończeniu szkoły poszedł w ślady dziadka i wstąpił do floty Przymierza. Przed służbą na Normandii służył na SSV Agincourt, na której to pokładzie walczył w czasie Skyllianskiego Blitzu, na koloni Elizjum (jeśli komandor Shepard ma w profilu psychologicznym cechę bohaterstwo to nawigator wspomni o udziale komandora w czasie odpierania ataku). Po przejściu selekcji został powołany przez kapitan Andersona na pokład Normandii jako Oficer Nawigator.

Mass Effect

Pressly ME1.png

Pressly jest najwyższym stopniem oficer na pokładzie zaraz po komandorze Shepardzie. Pod nieobecność dowódcy on dowodzi okrętem. Z nawigatorem możemy porozmawiać o jego przeszłość, stosunku do załogi oraz temat bieżących wydarzeń. Po ucieczce Normandii pozostaje lojalny wobec Sheparda.

Mass Effect 2

CHP1 500.jpg
W miesiąc po ataku Suwerena na Cytadele, Normandia zostaje wysłana z rutynową misję do odległych systemów w poszukiwaniu gethów. Pressly przeczuwa, że nie ma tam żadnych gethów, lecz łowcy niewolników. W trakcie ataku nieidentyfikowanego statku (Krążownik Zbieraczy), Pressly przebywa wówczas na mostku. Na skutek eksplozji na okręcie Pressly zostaje powalony na pokład i prawdopodobnie ginie na miejscu. Dwa lat po katastrofie w jednej z rozmów Shepard mówi, że Pressly był pośród tych z załogi, którzy zginęli.

Gdy odwiedzamy miejsce katastrofy Normandii, Shepard będąc w okolicach mostka będzie widział we wspomnieniach postać Pressly'a. Znaleźć można również datapada nawigatora, na którym będzie można wyczytać, że dotychczasowe jego uprzedzenia wobec nie-ludzi wynikały z niewiedzy, a po bliższym poznaniu Liary, Tali, Garrusa oraz Wrexa zmienił zdanie. Był by gotów nawet poświęcić życie za nich jeśli by była taka potrzeba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki