FANDOM

Calyn jest elkorskim ambasadorem na Cytadeli, dzieli swoje biuro z voluskim ambasadorem Din Korlackiem. Jest przyjażnie nastawiony do ludzi w odróżnieniu od swojego voluskiego sąsiada. Z wielką radością dzieli się z Shepardem informacjami na temat kultury i historii elkorów. Tak jak większość elkorów jest bardzo zrównoważony i często próbuje przywołać Dina do porządku za jego nietaktownego zachowanie wobec ludzi.

Mass Effect

Gdy spotykamy go po raz pierwszy stara sie pomóc innemu elkorowi - Xeltenowi, który skarży się na Sha'ire - (Cytadela: Skarga Xeltana). Komador może pomóc rozwiązać problem, przy okazji przydziału (Cytadela: Metresa asari). Wówczas to Calyn pozytywnie skomentuje zachowanie ludzi w rozmowie z Korlackiem.

Mass Effect: Odwet

Calyn pojawia się na krótko w powieści. Współpracuje wówczas z Davidem Andersonem w trakcie negocjacji z voluskim Protektoratem oraz turiańską Hierarchią. Po raz kolejny dochodzi do utarczek słownych miedzy nim a ekspresyjnym voluskim ambasadorem. Anderson nie przepada za Calynem, ale skrywa swoją niechęć, ponieważ w interesie Przymierza jest wsparcie elkorskiego rządu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki