FANDOM

Bring Down the Sky – pierwszy z dwóch dodatków do Mass Effect, wydany 10 marca 2008 roku. Misja odbywa się w systemie Asgard, gdzie jedna z asteroid zostaje porwana i skierowana na kurs kolizyjny z ludzką kolonią na planecie Terra Nova.

Dodatek początkowo udostępniany był odpłatnie za 80 punktów Microsoftu. W Polsce wydany został dopiero w ramach reedycji gry z serii „Platynowa kolekcja”, następnie taka sama wersja udostępniona została w tańszej serii „Extra klasyka”. Obecnie wchodzi w skład serii „Platinum Hits” na Xboksa 360. Wchodzi w skład wydania gry zakupionego na platformach Steam i Origin, jak również wydania zbiorczego Mass Effect: Trilogy.

Opis

Grupa batariańskich ekstremistów przejęła kontrolę nad mobilną stacją zlokalizowaną na asteroidzie w systemie Asgard i ustawiła ją na kursie kolizyjnym z pobliską kolonią Terra Nova. Tylko ty i ręcznie zbierana załoga Normandii, możecie uratować miliony niewinnych cywili, nim asteroida zakończy swą podróż i uderzy w planetę.

Zawartość

Dodatek dodaje nowy system, trzy przydziały, i około dziewięćdziesięciu minut dodatkowej rozgrywki. Wprowadza również rasę batarian.

Ciekawostki

Polska wersja językowa dodatku jest jedynie w połowie zdubbingowana.

  • Postacie w pełni udźwiękowione:
  • Postacie częściowo udźwiękowione:
  • Postacie nieme:
    • Komandor Shepard jako kobieta

Więcej z Fandomu

Losowa wiki