FANDOM

Położenie: Droga MlecznaStrumień ArkturusaEuler /  2. planeta

Opis Edytuj

Benning to planeta-ogród położona najbliżej stacji Arkturus – jest głównym źródłem żywności stacji i ważnym punktem zbornym dla statków wymagających napraw. Ma także kluczowe znaczenie dla każdej próby odebrania układowego przekaźnika masy.

Rozproszone dane wywiadowcze sugerują, że podczas bitew o Arkturus i Ziemię Żniwiarze wysłali na Benninga mały oddział mający zniszczyć boje komunikacyjne, porty kosmiczne i statki. Dzięki unieruchomieniu miejscowej populacji i odcięciu możliwości komunikacji główne siły najeźdźców mogły skoncentrować się na poważniejszym celu, wiedząc, że będą mogły to wrócić, zanim zniszczenia zostaną naprawione lub dotrze wsparcie.

Analiza źródeł ciepła sugeruje, że przy planecie przebywają też statki należące do Żniwiarzy.

Wpis z leksykonuEdytuj

Benning L
Benning był niegdyś kwitnącą kolonią ludzi, ale Żniwiarze zniewolili znaczny procent jej obywateli. Wciąż umykają im niektórzy członkowie ruchu oporu, podejmowane są też próby przysłania odsieczy. Nadal działa założone na początku ataku radio ruchu oporu, które zachęca ludzi do zbierania się w większe grupy i omawia plotki o bezpiecznych obszarach. Niestety, plotki te doprowadziły już do kilku zasadzek, dodatkowo zwiększając desperację tych, którzy pozostają na wolności.

Niezależne od tego wszystkiego działają automatyczne systemy rolnicze planety, dzięki którym w spichlerzach i magazynach Benninga zgromadzono niespotykane zapasy żywności.

Misje Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki