FANDOM

Aresh Aghdashloo jest ludzkim biotykiem i podobnie jak Jack spędził dzieciństwo uwięziony w placówce badawczej Cerberusa.

Mass Effect 2

Aresh podobnie jak Obiekt Zero był jednym z dzieci ze zdolnościami biotycznymi, na których naukowcy pro-ludzkiej organizacji przeprowadzali eksperymenty w odosobnionym ośrodku Teltin na Pragii. Był w tej grupie małych biotyków, na której przeprowadzano najcięższe i często śmiertelne eksperymenty, by ich oszczędzić Jack, która była uważana za najlepszą z nich. Aghdashloo udało się przeżyć, dzięki temu, że razem z innymi dziećmi połączył siły i zaatakowali razem personel placówki. Ocalał jednak tylko on. Jest mocno okaleczony psychicznie do tego stopnia, że chce ponownie uruchomić ośrodek i dalej prowadzić badania na potencjałem biotycznym dzieci. Uważa, że eksperymenty Cerberusa miały jakiś cel i pragnie go odkryć.

Aresh2.png

Podczas misji lojalnościowej Obiektu Zero odnajdujemy go w placówce Teltin, gdzie znajduje się z najemnikami Krwawej Hordy pod dowództwem kroganina Kurecka. Po pokonaniu przeciwników Shepard z Jack dociera do Aresha. Gdy ten wyjawia swój prawdziwy cel pobytu na planecie, wówczas komandor może przekonać Obiekt Zero do darowania mu życia, albo może pozwolić jej go zabić.

Mass Effect 3

Jeśli przeżył wydarzenia z Mass Effect 2, to Komandor Shepard otrzyma wiadomości o tym, że ocalił on wahadłowiec pełen dzieci z kolonii atakowanej przez Żniwiarzy, ginąc przy tym. W wiadomości poznamy jego nazwisko - Aghdashloo.

Ciekawostki

  • Nazwisko Aresha - Aghdashloo jest najprawdopodobniej odniesieniem do Shohreh Aghdashloo, aktorki, która udzieliła głosu postaci Admirał Shala'Raan vas Tonbay.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki