FANDOM

Anto Korragan jest batariańskim ochroniarzem na Omedze. Pracuje dla Arii T'Loak jako jeden z jej najbardziej zaufanych podwładnych.

Mass Effect: Odkupienie

Anto po raz pierwszy spotykamy na w 2185 roku Omedze, gdy nie chce wpuścić Liary i Ferona na spotkania z Arią T'Loak- "Królową Omegi". Przekonują go mówiąc, że Aria, może być ciekawa tego, że Korragan przekazywał informacje Feronowi na temat osoby z którymi spotyka się T'Loaka. Batarianin zaprowadza ich do swojej szefowej. Aria tłumaczy im, że wie o interesach swojego ochroniarza od dawna a na Omedze przed nią nic się nie ukryje, mimo to Anto nic nie grozi bo go lubi.

Mass Effect 2

Korragan stoi po prawej stronie schodów wiodących do T'Loak. Bierze udział w zadaniu Omega: Przesyłka dla Isha. Jedna z przesyłek od Isha mówiła, że Anto nie pracuje tylko dla Arii, lecz prowadzi również własne interesy. Wiadomość sugerowała, że batarianin szpieguje swoją szefową i jej poczynania. Shepard może go ostrzec o aktywności Isha. Anto podziękuje mu mówiąc,że "posprząta ten bałagan", później wyeliminuje Isha.

Mass Effect: Invasion

Invasion Anto Korragan portrait.png

W 2186 roku, gdy atakują Adiutanci, Anto dowodzi obrońcami Omegi i ochrania Zaświaty. W czasie akcji prawie ginie, jednak Aria zjawia się na czas i rozprawia się z powracającymi wrogami. Podczas gdy Aria próbuje nadzorować obronę przeciwko nawracającym Adiutantom, Anto zajmuje się monitorowaniem sytuacji Omegi. To właśnie Anto jako pierwszy dowiaduje się, że Elbrus skorzystał z przekaźnika masy i opuścił Omegę, przez co zakłada że Aria nie żyje bądź została przemieniona w Adiutanta. Planuje sam stać się panem Omegi, lecz jego plany krzyżuje Colonel Raymond Ashe, który morduje kontrolerów Omegi i przygotowuje stację na przyjęcie atakujących sił Cerberusa.

Podczas nieobecności Arii, Anto próbuje zjednoczyć mieszkańców Omegi przeciwko Cerberusowi, lecz nie udaje mu się zapobiec konfliktowi. Gdy T'Loak powraca Anto chętnie oddaje jej władzę, by zjednoczyła siły Omegi, z czego później wynika bitwa. Aria korzysta z sojuszników, by rozproszyć uwagę oddziałów Pietrowskiego podczas gdy ona i Anto zmierzają ku Zaświatom, by skontaktować się i skonfrontować z Człowiekiem Iluzją. Cerberus szykuje jednak kolejną pułapkę: Adiutanci którzy zostali przeszmuglowani do budynku przez Colonela Ashe zostają zbudzeni i atakują Anto, zabijając go.

Ciekawostki

  • Nazwisko Anto początkowo brzmiało "Bek'tall", jak się dowiadujemy podczas misji Omega: Przesyłka dla Isha. Jednak już w Mass Effect: Invasion Anto każe na siebie mówić "Anto Korragan". Nie wiadomo, które nazwisko jest prawdziwe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki