FANDOM

Zaeed MassaniEdytuj

Założyciel Błękitnych Słońc. Utracił pozycję lidera ze względu na brak zdolności interpersonalnych i politycznych. Wysoki wskaźnik udanych akcji nawet po doznaniu bardzo ciężkiego urazu. Wykonał kilka misji zleconych przez agentów Cerberusa (zaangażowanie Handlarza Cieni w te misje nieujawnione).

InformacjeEdytuj

Wiadomość
Transkrypcja audio

Częściowa transkrypcja rozmowy nagranej na dolnym pokładzie Normandii.

(…)

Zaeed Massani: No i ten turianin wchodzi przez drzwi, ignoruje mój sygnał i dostaje strzał prosto w łeb, dokładnie w oko.

Kelly Chambers: Och, jej…

ZM: Zupełnie jakby uważał, że łowcy niewolników będą rozdawać wizytówki, nie kule.

KC: Nic mu się nie stało?

ZM: Turianinowi? Dziee tam. Snajper załatwił go na cacy.

KC: To straszne…

ZM: Fakt. Ale potem było już tylko gorzej. Zablokowaliśmy im komunikację radiową, ale oni wrócili w wahadłowcu z wielką bombą.

KC: Ale przecież w tym obozie byli ludzie!

ZM: Pewnie, stracili przez to trochę kasy, ale w Terminusie nie brakuje bezbronnych transportowców.

KC: Ach, zaczyna to do mnie docierać… A co ty zrobiłeś?

ZM: Spieprzyłem stamtąd. Zatłukliśmy ich kapitana i strażników zgodnie z kontraktem. Wtedy pomyślałem, że normalny najemnik pilotujący wahadłowiec nie powinien być na tyle tępy, żeby wysadzić własną bazę, szczególnie po naszym odejściu.

KC: Więc co było dalej?

ZM: Cóż, Krwawa Horda zawsze najmowała tych niewiarygodnie głupich.

Wiadomość
Osobiste zapiski

Osobiste zapiski Massaniego po kontakcie z Cerberusem, zapisane w popularnym wśród najemników Systemów Terminusa systemie kodowania. (Zobacz 15-AF459081-34 dla zakodowanych tekstów.)

To może być to. Jak tylko dostanę te pieniądze od Człowieka Iluzji, trzeba będzie na poważnie pomyśleć o kupieniu jakiejś posiadłości. Muszę wreszcie znaleźć jakieś miejsce, gdzie będę mógł osiąść na dłużej niż rok.

Elizjum? Tylko jeżeli Przymierze na serio weźmie się za tępienie batarian na Pograniczu. Coś mi mówi, że w takim razie nie w tym życiu. Illium to dość dobre miejsce dla faceta, który czasem potrzebuje zniknąć – myślę, że obleci. Ziemia jest zbyt kurewsko zatłoczona. Bekenstein? Przyzwoita pogoda, dobra szamka, no i mieszkają tam głównie ludzie. Świetny wybór, jeżeli ktoś lubi planety-kamery. Eden Prime? Najlepszy ogródek na świecie, w końcu po ostatnich wydarzeniach tylko farmy zdążyli odbudować…

Kurde, może po prostu powinienem kupić statek pełen materiałów wybuchowych i przywalić w Omegę? Taaak, najłatwiejszy sposób na emeryturę, jaki kiedykolwiek przyszedł mi do głowy.

Tłumaczenie artykułu – częściowo lub w całości – pochodzi ze strony Shadowbroker.pl, gdzie tekst udostępniony został na licencji CC-BY-SA-3.0.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki