FANDOM

Steven HackettEdytuj

Oficer dowodzący Piątą Flotą marynarki wojennej Przymierza. Pracował z komandorem Shepardem przed zniszczeniem Normandy SR-1. Jeden z naszych agentów jest gotów zająć miejsce jego pomocnika w ciągu dwóch miesięcy.

InformacjeEdytuj

Wiadomość.png
Wewnętrzna korespondencja marynarki wojennej

Od: Major Caleb Antella
Do: Admirał Steven Hacket

Temat: Podjęcie działań w związku z powrotem komandora Sheparda

Sir,
Potwierdziliśmy obecność komandor/a Shepard/a na Omedze, i to, że obecnie współpracuje on z organizacją terrorystyczną Cerberus. Kilkoro przedstawicieli Przymierza dało do zrozumienia, że uważają za konieczne abyśmy przesłuchali pierwsze ludzkie Widmo w sprawie jego/jej dezercji z Przymierza i Cytadeli. Jeżeli sprowadzimy Sheparda teraz, możemy uzyskać informacje o dwóch ostatnich latach komandora nie znajdując się pod presją mediów galaktycznych w celu wycieku potencjalnie poufnych danych. W świetle tego, występuję z oficjalną prośbą o pańskie odstąpienie od rozkazu odmawiającego próby kontaktu Przymierza ze Shepard/em.

Zapewniamy, że nasz departament zapewni komandor/owi bezpieczeństwo. Pod warunkiem, że Shepard współpracowałby przy tworzeniu szczegółowego raportu ze swojego wcześniejszego miejsca pobytu i obecnej współpracy z Cerberusem, przewidujemy, że wypuścilibyśmy go/ją z aresztu nie później niż od pięciu do siedmiu miesięcy po pojmaniu.

Z wyrazami szacunku oczekuję pańskiej odpowiedzi,

Major Antella
Departament Spraw Wewnętrznych Marynarki Wojennej

Od: Admirał Steven Hackett
Do: Major Caleb Antella

Temat: Re: Podjęcie działań w związku z powrotem komandora Sheparda

Majorze Antella:
Prośba odrzucona.

Hackett

Tłumaczenie artykułu – częściowo lub w całości – pochodzi ze strony Shadowbroker.pl, gdzie tekst udostępniony został na licencji CC-BY-SA-3.0.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki