FANDOM

Były żołnierz Przymierza. Szkolenie biotyczne. Pomimo wzorowej historii służby wojskowej dołączył do Cerberusa. Został przydzielony do zespołu Sheparda jako element stabilizujący relacje interpersonalne.

Informacje Edytuj

Wiadomość.png
Rutynowe ćwiczenia

Statystyki ćwiczeń:
- brzuszki: 300
- brzuszki skośne: 250 (na stronę)
- przysiady: 300
- unoszenie nóg: 250
- unoszenie nóg (z obciążeniem): 125
- półprzysiady: 600

Najczęściej odtwarzane podczas ćwiczeń:
- Blasto: Atak Meduzy
- Tworzenie widu Blasto: Atak Meduzy
- Old Yeller: wydanie kolekcjonerskie
- Wyznania asari 26: True Blue

Wiadomość.png
Korespondencja wojskowa

19 luty 2184

Sz. P. Jacob Taylor
578C-8234-09
Wieża 2, Okręg Bachjret
Cytadela

Drogi p. Taylor,

Z wielkim żalem dowiedziałem się o Pańskiej rezygnacji z wojsk Przymierza. Podczas wielu lat służby pokazał się Pan ze swojej najlepszej strony. Był Pan niezwykle cenny dla wojsk Przymierza. Będzie nam niezmiernie brakować Pańskiego profesjonalizmu i lojalności.

W związku z powyższym, pragnę zarekomendować Pana na stopień porucznika, co związane jest z podwyższeniem wynagrodzenia. Z przyjemnością powitałbym Pana w mojej kompanii.

Mam nadzieję, że weźmie Pan moją propozycję pod rozwagę. Oczekuję na Pańską odpowiedź.

Pozdrawiam,
Płk. Hashim Banks
Pierwsza Ziemska Dywizja Sił Specjalnych
Wojska Przymierza

Wiadomość.png
Prywatna korespondencja

Do: Jacob Taylor
Od: Ronald Taylor

Synu!

Jeżeli to czytasz, to znaczy, że nie żyję. W związku ze wszystkimi niebezpieczeństwami moich misji byłoby głupio nie mieć takiego listu gotowego do wysłania, więc wysyłam Ci go zanim oddalimy się od ostatniego przekaźnika komunikacyjnego.

Cały czas pamiętam wyraz Twojej twarzy, kiedy wyruszałem. Chciałeś mnie poprosić, abym nie odjeżdżał, ale nie zrobiłeś tego. Wyrosłeś na mądrego chłopaka z silnym poczuciem obowiązku. Chciałbym móc powiedzieć, że masz to po mnie, ale ma to więcej związku z tym, kim po prostu jesteś, niż z tym, czego ja Cię nauczyłem.

Prawda jest taka, że nigdy nie spędzałem z Tobą zbyt wiele czasu. I skoro to czytasz, to już nigdy nie będę miał okazji tego naprawić. Moja praca jest dość ważna, ale facet nie powinien kryć się za obowiązkami związanymi z pracą. To miała być moja ostatnia wyprawa. Łatwo mi to teraz powiedzieć, wiem, ale pieniądze z tej ekspedycji pozwoliłyby mi osiedlić się razem z Tobą i Twoją mamą w jakimś urokliwym i spokojnym miejscu – z dala od problemów galaktyki. Pamiętam, że zanim odszedłem, opowiadałeś o Twoich planach wstąpienia do Przymierza. Mam nadzieję, że odnajdujesz się w swojej drużynie tak samo dobrze, jak ja na Gernsbacku.

Kocham Cię, Synu, i jestem dumny z tego, na kogo wyrosłeś. Chciałbym móc Ci to powiedzieć ten jeden ostatni raz.

Kocham Cię,
Tata

Tłumaczenie artykułu – częściowo lub w całości – pochodzi ze strony Shadowbroker.pl, gdzie tekst udostępniony został na licencji CC-BY-SA-3.0.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki