FANDOM

Handlarz CieniEdytuj

InformacjeEdytuj

Wiadomość.png
ŚCIŚLE TAJNE

Archiwum wiadomości

Do: Handlarz Cieni
Od: Agent Kechlu
Zgodnie z poleceniem, wylądowaliśmy na planecie yahgów i pochwyciliśmy egzemplarz tego gatunku do badań. Musieliśmy zabić kilku z nich, zanim znaleźliśmy tego. Był wyraźnie zainteresowany opuszczeniem swej planety. Mam nadzieję, że dzięki temu będzie łatwiejszy we współpracy.

Mimo to zalecam ostrożność. Te istoty rzeczywiście mogą służyć jako siły szybkiego reagowania lub ochroniarze, lecz ich dzikość zawstydziłaby nawet kroganina. Z naszych obserwacji wynika, że to część ich kultury. Nie są tylko zwyczajnie brutalni, jak większość krogan. Ten, którego mamy, uczy się tak szybko jak salarianin. Tym samym może być bardziej niebezpieczny, niż mogłoby się wydawać.

Do: Agent Kechlu
Od: Handlarz Cieni

Jeśli to czytasz, mój młody przyjacielu, to znaczy, że wyeliminowałeś prawdziwego agenta Kechlu i zająłeś jego pozycję. Ostatnimi czasy obserwowałem jak szybko się uczysz i dojrzewasz – w tempie, w które nigdy bym nie uwierzył, oczywiście gdybym nie widział tego na własne oczy. Już w tej chwili rozumiesz siedemnaście języków, a Twoje przewidywania polityczne zostawiają daleko w tyle moich najlepszych agentów.

Jako Kechlu będziesz dowodził oddziałami uderzeniowymi, aby zbierać dane wywiadowcze i neutralizować potencjalne zagrożenia. Nie zapominaj o swym treningu, utrata cierpliwości będzie Cię kosztować zarówno Twój bezcenny umysł jak i lojalność Twoich ludzi. Handlarz Cieni przewodzi tym, którzy szukają tajemnic. Tak więc musi wzbudzać zaufanie ludzi i oni muszą ufać jemu. Zbieranie wiedzy to święte zadanie – jestem pewien, że rozumiesz, skoro tak bardzo chciałeś opuścić swój rodzinny świat, aby doświadczyć tych wszystkich cudów, jakie czekają na Ciebie poza nim.
Przesyłaj raporty o postępach w wykonywaniu zadań, Kechlu. I wiedz, że jestem z Ciebie dumny.

Do: Wszyscy
Od: Handlarz Cieni

Natychmiast usunąć agenta Kechlu. Jest zbyt niebezpieczny, aby pozostawić go żywym. Nie atakować bez wyraźnej przewagi liczebnej. Alternatywnie zmienić wszystkie kody dostępu i obserwować. Nie udostępniać mu żadnych informacji. Kechlu nie może mieć dłużej dostępu do [KONIEC WIADOMOŚCI]

Do: Wszyscy
Od: Handlarz Cieni

Agent Kechlu już nie stanowi problemu. Zatrzymać procedurę zmiany kodów i powrócić do standardowych działań. Żądam szczegółowych raportów operacyjnych do końca następnego dnia słonecznego. Handlarz Cieni bez odbioru.

Tłumaczenie artykułu – częściowo lub w całości – pochodzi ze strony Shadowbroker.pl, gdzie tekst udostępniony został na licencji CC-BY-SA-3.0.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki